Klachten en retourneren

Artikel niet ontvangen?

Ondanks dat wij ons best doen om je bestelling zo goed mogelijk te leveren kan het toch gebeuren dat wij een artikel (tijdelijk) niet op voorraad hebben of niet wordt gepicked. Wanneer een artikel wel op uw pakbon/factuur staat maar niet geleverd (manco) is vernemen wij dit graag. Hiervoor kun je het reclamatieformulier gebruiken.

Verkeerd artikel ontvangen?

Wanneer je een verkeerd artikel hebt besteld of wij hebben het verkeerde artikel geleverd, kun je dit ook aan ons melden middels het reclamatieformulier. Je ontvangt van ons dan een RMA formulier waarmee je het artikel bij je eerstvolgende levering terug kan geven aan de chauffeur. Artikelen zonder RMA formulier neemt de chauffeur niet mee omdat deze anders kwijt raken. Mocht je een artikel willen retourneren dat je zelf verkeerd hebt besteld dan rekenen wij daar 20.- euro retourkosten per bestelling voor. 

Te veel ontvangen?

Heb je van een artikel te veel besteld en kun je dit niet binnen afzienbare tijd verkopen dan kun je dit melden op het reclamatieformulier wij halen de goederen dan retour, voor deze dienst rekenen wij  20,- euro per bestelling. Heb je meer ontvangen dan je hebt besteld dan stellen wij het op prijs dat je dit ook laat weten middels het reclamatieformulier, hierop kun je tevens laten weten of je het wil houden of retour wil sturen. 

Artikel defect?

Mocht je een artikelen ontvangen dat een defect vertoond meldt ons dit dan via het reclamatieformulier. Wij laten je dan weten of wij het artikel retour halen of niet. 

Wanneer ontvang ik de creditfactuur?

Wij streven ernaar om artikelen die bij ons manco gemeld worden binnen één werkweek te verwerken. Artikelen die geretourneerd worden, worden pas gecrediteerd om het moment dat ze terug zijn in het magazijn.